Program Spinning® to sport, który buduje charakter.

Spinning® jest to forma zajęć na specjalnych rowerach stacjonarnych w grupie, przy muzyce, pod okiem instruktora. W tych zajęciach każdy znajdzie coś dla siebie. Taka forma ruchu przeznaczona jest dla tych, którzy chcą szybko schudnąć, poprawić kondycję, wzmocnić serce lub po prostu się zrelaksować. Spinning® mogą uprawiać osoby w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności.

Spinning® jest prostą formą aktywności ruchowej, każdy robi postępy we własnym tempie, a rezultaty przychodzą szybko. To jedyny trening, który pozwala na spalenie nawet do 900 kcal w ciągu godziny.

Programu Spinning® jest światowym liderem w kolarstwie halowym.

W programie Spinning® wyróżnia się pięć głównych treningów:

Recovery (regeneracja)— to spokojna jazda mająca na celu przyspieszenia regeneracji mięśni i gromadzenie energii. Intensywność ćwiczenia to 50–65% tętna maksymalnego.

Endurance (wytrzymałość) – to zajęcia wytrzymałościowe, w czasie których organizm jest poddawany wysiłkowi o stałym lub mało zróżnicowanym obciążeniu. Ta sesja powoduje, że ciało lepiej spala tłuszcz i potrafi utrzymywać wygodne tempo przez dłuższy czas. Intensywność ćwiczenia: 65–75% tętna maksymalnego.

Strenght (siła) – polega na stałym i jednostajnym pedałowaniu przy dużym oporze. Ta sesja pozwala na rozwinięcie wytrzymałości, siły mięśni i na poprawę układu sercowo-naczyniowego. Intensywność ćwiczenia:75–85% maksymalnego tętna.

Interwal (interwały) – kładzie nacisk na prędkość, tempo, wyczucie rytmu. Polega na przemiennym poddawaniu organizmowi wysokiemu i niskiemu obciążeniu. Intensywność ćwiczenia: 65–92% tętna maksymalnego.

Race Day (dzień wyścigu) – jazda na szczycie swoich możliwości. Długotrwała jazda na czas na progu przemian beztlenowych. Wymaga posiadania zasadniczej bazy sprawnościowej. Intensywność ćwiczenia: 80–92% maksymalnego tętna.

Zalety uczestnictwa na zajęciach programu Spinning®

– Poprawa wytrzymałość organizmu.

– Przyspieszenie odchudzania.

– Pomoc przy redukcji cellulitu i rozstępów.

– Wzmocnienie mięśni.

– Poprawa kondycji i wyglądu skóry, która staje się elastyczna i bardziej jędrna.

– Korzystny wpływ na układ oddechowo-krążeniowy.

Od czego zacząć?

Weź ze sobą strój sportowy, buty, ręcznik i wodę.

Poproś instruktora o pomoc w ustawieniu roweru i wytłumaczenie podstawowych zasad jazdy na rowerze Spinner®.

Jeżeli czegoś nie wiesz lub masz pytania, to nie bój się podejść do instruktora po zajęciach i poprosić o konsultację.

ZAPRASZAMY NA ZAJĘCIA !