• Spinning

    Program Spinning® to sport, który buduje charakter.

    Spinning® jest to forma zajęć na specjalnych rowerach stacjonarnych w grupie, przy muzyce, pod okiem instruktora. W tych zajęciach każdy znajdzie coś dla siebie. Taka forma ruchu przeznaczona jest dla tych, którzy chcą szybko schudnąć, poprawić kondycję, wzmocnić serce lub po prostu się zrelaksować. Spinning® mogą uprawiać osoby w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności.

    Spinning® jest prostą formą aktywności ruchowej, każdy robi postępy we własnym tempie, a rezultaty przychodzą szybko. To jedyny trening, który pozwala na spalenie nawet do 900 kcal w ciągu godziny.

    Programu Spinning® jest światowym liderem w kolarstwie halowym.

    W programie Spinning® wyróżnia się pięć głównych treningów:

    Recovery (regeneracja)— to spokojna jazda mająca na celu przyspieszenia regeneracji mięśni i gromadzenie energii. Intensywność ćwiczenia to 50–65% tętna maksymalnego.

    Endurance (wytrzymałość) – to zajęcia wytrzymałościowe, w czasie których organizm jest poddawany wysiłkowi o stałym lub mało zróżnicowanym obciążeniu. Ta sesja powoduje, że ciało lepiej spala tłuszcz i potrafi utrzymywać wygodne tempo przez dłuższy czas. Intensywność ćwiczenia: 65–75% tętna maksymalnego.

    Strenght (siła) – polega na stałym i jednostajnym pedałowaniu przy dużym oporze. Ta sesja pozwala na rozwinięcie wytrzymałości, siły mięśni i na poprawę układu sercowo-naczyniowego. Intensywność ćwiczenia:75–85% maksymalnego tętna.

    Interwal (interwały) – kładzie nacisk na prędkość, tempo, wyczucie rytmu. Polega na przemiennym poddawaniu organizmowi wysokiemu i niskiemu obciążeniu. Intensywność ćwiczenia: 65–92% tętna maksymalnego.

    Race Day (dzień wyścigu) – jazda na szczycie swoich możliwości. Długotrwała jazda na czas na progu przemian beztlenowych. Wymaga posiadania zasadniczej bazy sprawnościowej. Intensywność ćwiczenia: 80–92% maksymalnego tętna.

    Zalety uczestnictwa na zajęciach programu Spinning®

    – Poprawa wytrzymałość organizmu.

    – Przyspieszenie odchudzania.

    – Pomoc przy redukcji cellulitu i rozstępów.

    – Wzmocnienie mięśni.

    – Poprawa kondycji i wyglądu skóry, która staje się elastyczna i bardziej jędrna.

    – Korzystny wpływ na układ oddechowo-krążeniowy.

    Od czego zacząć?

    Weź ze sobą strój sportowy, buty, ręcznik i wodę.

    Poproś instruktora o pomoc w ustawieniu roweru i wytłumaczenie podstawowych zasad jazdy na rowerze Spinner®.

    Jeżeli czegoś nie wiesz lub masz pytania, to nie bój się podejść do instruktora po zajęciach i poprosić o konsultację.

    ZAPRASZAMY NA ZAJĘCIA !

    • Jerzy Markowski

  • Turbo Spalanie

    Turbo spalanie to popularny w trening z ćwiczeniami interwałowymi.

    Turbo spalanie szybka spala tkankę tłuszczową.

    • Magda

  • Fit Sylwetka

    Dynamiczne, skoczne zajęcia dla Pań z użyciem ciężarów!

  • Zdrowy kręgosłup + stretching

    Zajęcia wzmacniające kręgosłup i rozciągające.

  • Sztuki Walki dla dzieci

    Coś dla najmłodszych! Połączenie gier, zabaw, ćwiczeń ogólnorozwojowych z elementami sztuk walki!

    • Bartek

  • Trening ogólnorozwojowy

    Trening ogólnorozwojowy.

    Trening z użyciem masy własnego ciała, hantelek, stepów, kettli oraz sztang.

  • CrossFit

    Dynamiczny, mocny trening na taśmach TRX i kettlach i sztamgach.

    • Bartek

  • Brazylijskie Pośladki

    Trening w głównej mierze angażujący do pracy mięśnie pośladkowe i nóg.

    • Magda

  • Fitness Dance

    Fitness Dance,

    zajęcia taneczne dla każdego na różnym poziomie zaawansowania!

    • Ola

  • Rozmiar w dół (dla początkujących)

    Rozmiar w dół.

    trening z wykorzystaniem masy własnego ciała, hantelkami, stepami, kettlami.

    Główny nacisk położony na brzuch, uda i pośladki! 🙂

    • Ada

  • CrossLight (dla początkujących)

    Zajęcia z crossfitu dla początkujących.

  • Cross Fit

    Cross Fit z Michałem!

    Wejdź z nami w nowy wymiar treningu cross fit! 🙂

  • Sztuki Walki dla dorosłych

  • Power Body

  • Indoor Cycling

  • Płaski brzuch + HIIT